مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز خبر داد؛

یکپارچه سازی تابلوهای معابر برای اولین بار در سطح شهر اهواز

  شهردار اهواز با اشاره به تلاش برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهادت، گفت: نور دفاع مقدس و شهدا مسیری را برای انقلاب رشد جوانان روشن کرده و سبب شده تا ایران اسلامی بر قله‌های افتخار جهانی بایستد.
کد خبر: ۱۴۴۸۸۷۴

جام جم آنلاین - خوزستان، رضا امینی در آئین رونمایی از سردیس پنج شهید اهواز در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بسیار خرسندیم از اینکه همزمان با برگزاری کنگره گرامی داشت ۲۴ هزار شهید خوزستانی از سردیس شهیدان سردار علی هاشمی، سردار سوداگر، سردار مالکی، سردار صدرزاده و سردار تقوی فر رونمایی می‌کنیم، شهرداری اهواز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را باید در دستورکار خود داشته باشد و یاد شهدا را زنده نگه دارد.

 وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری بیان کردند فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست چرا که نور دفاع مقدس و شهدا مسیری را برای انقلاب رشد جوانان روشن کرده است و سبب شده تا ما بر قله‌های افتخار جهانی بایستیم.

 شهردار اهواز با اشاره به اینکه خدمت به شهدا باعث افتخار است، ادامه داد: ایران اسلامی پس از چهل سال به یک کشور سرافراز و مقتدر تبدیل شده که نتیجه جان فشانی شهدا و اقدامات فرهنگی میدان جهاد است چرا که نسل انقلاب همواره پای کار هستند.

امینی با بیان اینکه شهدا همواره زنده‌هستند، توضیح داد: کنگره‌ی گرامی داشت شهدای خوزستان فرصت خوبی بود تا پیگیری تعدادی از یادمان‌های گمنام پیگیری شود و بخشی نیز در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند علاوه بر آن یادمانی برای مادران شهدا و ایثارگران که به بازسازی لباس رزمندگان در حاشیه رودخانه کارون به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی با اشاره به نقاشی تمثال شهدا بر دیواره‌های شهر، تاکید کرد: جان عزیزترین نعمت خداوند و است و شهدا آن را برای ما فدا کردند، ما هرچه داریم از شهدا داریم و این حق آن‌ها است که تلاش بکنیم یاد و خاطر آن‌ها همواره زنده بماند و تسهیل گر اقدامات ما برای خدمت مردم باشد و سرمایه اجتماعی خود را به نفع انقلاب و نظام افزایش دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها